2019-06-17
Vis labiau artėjančiose „Aurum 1006 km lenktynėse“, kurios bus jubiliejinės, 20-osios renginio istorijoje, startuos dvi komandos vos ne vienodais pavadinimais – „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ ir „Dynami:t Energy by C-Bet“.
Panašūs ir startiniai numeriai, iš tolo šviesiantys ant šių ekipų bolidų. „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ kovinis ginklas, amerikietiškas „Chevrolet Corvette Z06“, bus paženklintas 35 starto numeriu, o „Dynami:t Energy by C-Bet“ BMW E46 – 53-uoju.
„Pirmą kartą į prestižiškiausias ne tik Lietuvoje ilgų nuotolių lenktynes deleguojame dvi komandas, pajėgias bei pasiryžusias abiejose klasėse kautis dėl vietos ant podiumo, o po varžybų mėgautis lenktynių pergalės gėrimu, kuriuo ir šiemet bus tituluojamas „Rokiškio pienas“, - sako didelis renginio entuziastas, lenktynininkas Mantas Matukaitis, kurio šiemet laukia irgi neeilinė užduotis – vairuoti abiejų šių ekipų bolidus.
M.Matukaitis 1000 km lenktynėse Palangoje debiutavo 2013 metais ir nuo to laiko nepraleido nė vienerių. Taigi, šįsyk tai bus jau septintasis paeiliui jo maratonas, kuriam abi ekipos dabar intensyviai ruošiasi.
Tačiau ar ne persunki našta varžytis dviem frontais?
Labiausiai patyręs abiejų ekipų pilotas teigia, jog ne. Ir tai jis neseniai įrodė šalies žiedinių lenktynių sprinto čempionato varžybose, kur bemaž keturias valandas kovėsi trasoje net penkių įskaitų varžybose, iš kurių tris laimėjo, o dviejose liko antras.
„Šiemet, kai vairavimo laikas be pamainų prailgintas iki 1,5 val., Palangos trasoje tik po kartą teks vairuoti abu automobilius. Tai reiškia, jog visi išbandymai užtruks tik 3 val. Nors tai irgi nelengvas riešutėlis, tačiau perkandamas, ką pavyko įrodyti gera treniruote prieš Palangos maratoną tapusiose varžybose Kačerginėje“, - džiaugiasi M. Matukaitis.
Nors šįkart Palangoje nebus jo ištikimos bendražygės, irgi tvirtai sportinio automobilio vairą laikančios žmonos Aistės, tačiau Mantas labai džiaugiasi prieš dvi savaites jos padovanota dukrele.
„Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos „Chevrolet Corvette Z06“ be Manto dar pilotuos Tadas Aganauskas, Karolis Gedgaudas ir ekipos debiutantas, tačiau visiems ilgų nuotolių lenktynių gerbėjams puikiai pažįstamas britas Drew Hollandas, be kurio lenktynės Palangoje jau tiesiog nebeįsivaizduojamos.
Drew šioje ekipoje atsidūrė neatsitiktinai. Prieš daugelį metų automobilių sportą Lietuvoje pamėgęs britas kartu su komandos vadovu Aleksandru Dainiu sėkmingai dalyvauja mūsų šalies ralio čempionate, todėl ekipos vadovas D. Hollandą neatsitiktinai pakvietė papildyti ekipos gretas. „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ sportininkų ketvertukas ir varžysis GT Open klasėje, o į Palangos maratono trasą išvairuos žiūrovams neabejotinai į akį krisiantį superautomobilį „Chevrolet Corvette Z06“.
Tai naujas, patikimas, 7,1 litro darbo tūrio V8 variklį, išvystantį 505 AG ir pasižymintį didele trauka visame sūkių diapazone, turintis automobilis.
Žemas jo svorio centras ir paskirstymas garantuoja geras galiūno valdymo savybes, kurios buvo pademonstruotos sportinio automobilio krikštu tapusiose varžybose Kačerginėje.
Nemenkesnės viltys siejamos ir TC2 klase, kurioje itin gerai parengtą varžyboms BMW E46 be Manto dar vairuos jo amžinas varžovas kituose čempionatuose Aurimas Mištautas, didelę maratoninių lenktynių patirtį sukaupęs Danas Azikejev ir „Dynami:t Energy by C-Bet“ debiutantas Mindaugas Jankauskas.
„Mindaugas - ne naujokas prie sportinio automobilio vairo. Jis dalyvauja mėgėjų čempionatuose ir kitose varžybose, tačiau jo ilgų nuotolių žiedinių lenktynių patirties bagažas dar nedidelis, - neslepia naujoko kolega M.Matukaitis. – Todėl Mindaugui skiriame daugiausia dėmesio, o noro varžytis iš jo neatimsi“.
Beje, abi komandos neslepia, jog nemenkas viltis jos sieja ir su dar vienomis beveik identiško pavadinimo – tradicinėmis „Dynami:t Super Sprint“ prologo lenktynėmis kurorto Vytauto gatvėje, kurios tradiciškai skelbia „Aurum 1006 km lenktynių“ pradžią.