Naujienos

2022-04-26

„Antėja Racing team“ lenktynininkai pasiryžę įrodyti jog dyzelis irgi važiuoja

Tik 77 dienos beliko iki didžiausio Baltijos šalyse automobilių sporto festivalio – 23-ųjų, be pertraukų vykstančių „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių, kurias nuo pat pirmųjų, prasidėjusių 2000-aisiais, rengia VšĮ „Promo events“.

Dabar lenktynių registracijos formalumus dar tvarko bemaž trys dešimtys komandų, liepos 13-16 dienomis norinčių startuoti Palangos trasoje.

„Simbolinį lenktynių užkardą nors šiandien galime pakelti nuolatinei mūsų renginio dalyvei – „Antėja Racing team“ komandai, kuri viena pirmųjų baigė tvarkyti visus būtinus registracijos formalumus ir pradėjo tiesioginį pasirengimą lietuviškajam maratonui“, - sako pagrindinis lenktynių Palangoje organizatorius Darius Jonušis.

Šie metai – ne išimtis, kai „Antėja Racing team“ visus reikalingus registracijos dokumentus organizatoriams pateikia pirmoji.

„Žinome ir suprantame varžybų organizatorių rūpestį turėti tvirtą žinią kas ir kokią techniką vairuos lenktynėse, - sako vienas ekipos lyderių, joje pasitinkantis jau 12-ąjį sezoną, Rimas Cesiulis. – Ypač šiais, nei organizatoriams, nei pačioms komandoms nelengvais metais, kai Ukrainoje nesibaigia karas, kai daugelį, ypač užsieniečių, kankina nežinia.

Todėl būtų gražu, jei savo pavyzdžiu neleistume niekam suabejoti tradicinėmis lenktynėmis, be kurių jau neįsivaizduojama Palanga“.

Komanda ne tik suskubo sutvarkyti būtinus registracijos dokumentus, bet ir jau parengė vasaros sezonui savąjį BMW 135D.

Jį, kaip ir pernai, vairuos tas pats gerai susistygavęs sportininkų trejetukas – R. Cesiulis, Vidas Gedutis ir Audrius Gricius.

„Esame ištikimi dyzeliniams motorams ir kupini ryžto įrodyti, jog dyzelis irgi važiuoja!” – tikina R. Cesiulis.

Tačiau ar komandos nepalaužė pernykštė apmaudi nesėkmė, kai vos po 17 ratų jų automobilio jėgos agregatas išleido paskutinį kvapą, privertusį ekipos lenktynininkus tapti pasyviais žiūrovais?

Nors toks apmaudžiai ankstyvas pasitraukimas iš lenktynių gerokai nuvylė komandą, tačiau nesėkmė buvo greitai pamiršta, o mechanikai pasiraitoję rankoves ėmė ruošti 3 litrų darbo tūrio dviem turbinomis aprūpintą motorą.

„Nesėkmę Palangoje kompensavome sezono pabaigoje Estijoje ir Latvijoje tapę Baltijos šalių čempionais dyzelinių automobilių klasėje“, - sako dar vienas ekipos senbuvis A. Gricius, kuriam šiemetinis startas Palangoje bus jau devynioliktasis.

Visgi namų sienos lieka namų sienomis, o tegu ir mažesnė pergalė, laimėta savų žiūrovų akivaizdoje, tikrai būna saldesnė. Ekipos sportininkai vieningai tvirtina, jog nebaigtos lenktynės, sprendžiant pagal jų eigą ir dažnus netikėtus įvykius trasoje, dėl kurių pernykštis Palangos maratonas buvo įvardintas aštriausiomis ir netikėčiausiomis per visą jų 22 metų istoriją lenktynėmis, ekipai būtų buvęs tik į naudą. Vien ko vertas kvalifikacijoje jų pasiektas 1 min. 19 sek. laikas?

Tačiau puoselėtas viltis teko atidėti.

„Didžiausias vilties puoselėjame į kovą klasėje ir tikimės, jog tikrai kopsime ant šios grupės nugalėtojų pakylos, - tikina „Antėja Racing team“ komandos narys A. Gricius, per savo ne trumpos karjeros metus, kaip pats teigia, jau neprisimenantis kiek kartų su komandos draugais tapo klasės nugalėtojais ir prizininkais. – Esame finišavę ir bendrosios įskaitos dešimtuke. Tai mums - labai geras rezultatas“.

Ko verti plačiausią sveikatos priežiūros tinklą Lietuvoje atstovaujančios komandos lūkesčiai, įsitikinsime jau šį savaitgalį, kai „Antėja Racing team“ sezoną atidarys Rygoje vyksiančiose 6 val. lenktynėse.

„Palangoje tikrai lenktyniausime, o jei fortūna bus mums palanki, ketiname dalyvauti ir Baltijos šalių trumpų nuotolių čempionato visų etapų varžybose“, - tvirtina R. Cesiulis.

Vytauto PILKAUSKO ir komandos nuotraukos

„Aurum 1006 km lenktynių“ spaudos centras – Viešųjų ryšių agentūra „Visus Bonus“